Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.

Misja: zapowiedzieć przyszłość – Skoda MissionL

Newsy - 19 września 2011

Skoda od wielu lat zajmuje czołowe miejsca w polskich rankingach sprzedaży nowych aut. Pozycję czeskiej marki w naszym kraju powinien dodatkowo wzmocnić nowy model, który pozycjonowany będzie pomiędzy Fabią a Octavią. We Frankfurcie zadebiutował właśnie jego prototyp.

MissionL – bo o tym aucie mowa – to koncepcyjny model „ubrany” w nadwozie kompaktowego liftbacka. Jak przystało na produkt koncernu VW Group, samochód pozbawiony jest designerskich ekstrawagancji, prezentuje się za to elegancko i ma ponadczasowy charakter. Nie mamy do dyspozycji zdjęć wnętrza, ale możemy śmiało spekulować, że również w środku próżno będzie szukać stylistycznych „smaczków”.

Seryjny odpowiednik MissionL trafić ma do sprzedaży już na przełomie tego i przyszłego roku. Auto oferowane będzie w Europie, Rosji, Chinach i Indiach. Podczas, gdy na rynku indyjskim dostępne będzie w nadwoziu 4-drzwiowego sedana, na pozostałym obszarze zachowa 5-drzwiową (czyli bardziej funkcjonalną) formę prototypu.

Jak poinformował Winfried Vahland, prezes zarządu Skody, wprowadzenie na rynek nowego kompaktowego modelu będzie częścią planu zwiększenia globalnej sprzedaży do poziomu 1,5 miliona egzemplarzy na rok. Wynik ten zostać ma osiągnięty do roku 2018.

Komentarze (0)

Nikt nie dodał jeszcze komentarza do tego wpisu.

Dodaj komentarz