Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.

Fiat „500C by Gucci” w wersji kabrio rusza na podbój Europy

Newsy - 10 sierpnia 2011

Wyjątkowy projekt Fiata 500 przygotowany przy współpracy z domem mody Gucci spotkał się z dużym zainteresowaniem. Za pośrednictwem strony www.500bygucci.com zostało złożone 3000 zamówień. Pomysłodawcy postanowili więc iść za ciosem i przygotowali wersję cabrio.

Centro Stile Fiat ponownie połączyło siły z domem mody Gucci i jego Dyrektor Kreatywną – Frida Giannini. Od września 2011 auto będzie można nabyć w wybranych salonach Fiata za ok. 20 000 Euro.

Kabriolet posiada elektrycznie składany dach umożliwiający np. patrzenie w gwiazdy. Czarna miękka konstrukcja ozdobiona jest zielono-czerwonym motywem firmy Gucci. Nowa wersja występuje w dwóch konfiguracjach kolorystycznych: bieli, którą dopełniają matowe chromowane detale oraz czerni, która łączy się z elementami z błyszczącego chromu. 16-calowe felgi harmonizują z kolorami karoserii.

Wnętrze samochodu zostało starannie wystylizowane. Zobaczymy tu dwutonowe siedzenia pokryte skórą, eleganckie przeszycia tapicerki, satynowane i chromowane elementy oraz sygnaturę Gucci m.in. na obudowie kluczyka, dywanikach i siedzeniach.

W wyposażeniu standardowym znalazły się: automatyczna klimatyzacja, siedem poduszek powietrznych, system multimedialny Blue&Me zintegrowany z czujnikami parkowania, radioodtwarzacz CD+MP3 oraz kierownicę pokrytą skórą w dwóch kolorach.

Aby zaprezentować szerszej publiczności nową gwiazdę, Fiat zorganizował tournée po Europie, które rozpocznie się w Saint Tropez. Kolejne miasta to: Berlin, Barcelona, Londyn i Genewa. Następnie 500 by Gucci uda się w podróż do Italii przez Forte dei Marmi, Rzym, Florencję oraz Mediolan.

Podczas tej trasy nowy klejnot w ofercie Fiata będzie prezentowany w konstrukcji przypominającej diament. Eksponowane będą również akcesoria z kolekcji „500 by Gucci”.

Twarzą kampanii reklamowej, podobnie jak dla wersji hatchback, jest modelka Natasha Poly.

Komentarze (2)

gregor79

Chrom, biel, bezpieczeństwo, gwiazdy, piękne brzmienie – w takim skrócie oddałbym ten model Fiata 500 zaprezentowanego przez Gucciego. Auto jest wyjątkowe w swoim rodzaju. Jeśli jesteś wyjątkowym człowiekiem, to powinieneś go mieć.

5 listopada 2011 16:04

gregor79

To co widzimy jest lansowaniem nowego ducha wciąż obecnego w świeżości Fiata. Ducha wolności, pasji i eleganacji.

12 listopada 2011 21:37

Dodaj komentarz