Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.

Fiat 500 by Gucci inspiruje twórców

Newsy - 23 kwietnia 2012

W Mediolanie, podczas specjalnie zorganizowanej w tym celu imprezy, zaprezentowano pięć krótkometrażowych filmów, których głównym bohaterem był Fiat 500 by Gucci. Wydarzenie to było efektem pracy wybitnych twórców, którzy na zaproszenie Fiata i dyrektor kreatywnej firmy Gucci – Fridy Giannini, stworzyli pięć unikalnych etiud filmowych mających promować popularną „Pięćsetkę”.

Swoje artystyczne wizje z Fiatem „w roli głównej” zaprezentowali: Jefferson Hack (redaktor naczelny portali Dazed & Confused oraz AnOther Magazine), Chris Sweeney (reżyser filmowy, współpracownik portalu LVMH ‚NOWNESS’), Olivier Zahm (redaktor naczelny portalu purple Fashion Magazine), Franca Sozzani (redaktor naczelna włoskiej edycji magazynu Vogue) oraz Alexi Tan (reżyser filmowy).
Zaproszeni na imprezę goście – najlepsi światowi dziennikarze i opiniotwórcze autorytety – mieli okazję obejrzeć prezentowane dzieła w wyjątkowym kinie, w którym autentyczne Fiaty 500 by Gucci stanowiły loże dla widowni.

Wśród prezentowanych filmów znalazły się: „Polaroid Papillon” Oliviera Zahm’a, „The Race” („Wyścig”), twórcami którego jest Jefferson Hack, „Assembly Line” („Linia montażowa”) wyreżyserowany przez Chrisa Swenneya, „Reverse to Perfection” („Powrót do perfekcji”) Francesco Carrozziniego oraz „Divergence” („Rozbieżność”) Alexi Tana.

Fiat 500 by Gucci do sprzedaży trafił pod koniec czerwca 2011 roku i niemal od razu osiągnął rynkowy sukces. Wciąż podziwiany jest za szczegółowo dopracowane, eleganckie detale i doskonałą funkcjonalność. Podobnie wygląda kwestia z wersją Cabrio, wprowadzoną na rynek we wrześniu tego samego roku. Fiat 500C by Gucci, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, jest kabrioletem świetnym na każdą porę roku. Klienci z całego świata docenili także jego niesamowity design sygnowany przez markę Gucci.
Zorganizowane w Mediolanie wydarzenie medialne z pewnością odbije się szerokim echem w samochodowym świecie. Zapraszamy do obejrzenia filmów i ocenienia „aktorskiego talentu” włoskiego, miejskiego autka.

Komentarze (0)

Nikt nie dodał jeszcze komentarza do tego wpisu.

Dodaj komentarz