Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.

Audi daje pstryczka w nos Mercedesowi

Newsy - 17 stycznia 2011

Amerykański oddział Audi przygotował spot reklamowy, który będzie emitowany w najlepszym czasie antenowym w USA – podczas przerwy w finale Super Bowl.

Minutowa reklamówka przedstawia nowe Audi A8 jako samochód nowoczesny, pełen zaawansowanych technologii, a zarazem luksusowy. Mercedes klasy S jest z kolei ucieleśnieniem staromodnego szyku, który odchodzi już do lamusa. Ciekawe jak producent ze Stuttgartu zareaguje na ten atak. Rynek amerykański dla Audi jest bardzo ważny. Świadczy o tym chociażby fakt, że nowy model flagowej limuzyny z Ingolstadt zaprezentowano w Miami.

Komentarze (0)

Nikt nie dodał jeszcze komentarza do tego wpisu.

Dodaj komentarz